Onko olemassa jotain kirjaa missä kerrottaisiin päättötyön tekemisestä? (työn rakenne jne.)

Kysytty

Onko olemassa jotain kirjaa missä kerrottaisiin päättötyön tekemisestä? (työn rakenne jne.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjallisuutta aiheesta löytyy seuraavalla tavalla: kirjoita kirjaston päätteellä aihehaun asiasanaksi opinnäytteet. Koska aiheena on asiakaspalvelu ja myyntityö, myös näitä sanoja voi käyttää hakutermeinä. Internetissä pääkaupunkiseudun Plussa-tietokanta löytyy osoitteesta http://www.libplussa.fi/ .