Onko Okinawasta tietokirjoja saatavissa ja lähinnä kiinnostavia olisivat ruokavaliotiedot.

Kysytty

Onko Okinawasta tietokirjoja saatavissa ja lähinnä kiinnostavia olisivat ruokavaliotiedot.

Vastaus

Vastattu

Okinawaan liittyviä kirjoja:

Bishop, Mark: Okinawan karate : teachers, styles and secret techniques

Garcia, Hector: Ikigai : pitkän ja onnellisen elämän salaisuus japanilaisittain

Prall, Jason: Beyond longevity : a plan for healing faster, feeling better and thriving at any age

Walker, Robert: Okinawa and the Ryukyu Islands : the first comprehensive guide to the entire Ryukyu Island chain

Yanagi, Soetsu: The beauty of everyday things

Verkosta löytyy paljon juttuja Okinawan ruokavaliosta, esim: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-terveellisin-ruokavalio-nain-syomalla-elaa-todistetusti-pidempaan/3295620#gs.b5mtn7