Onko nuottia olemassa Tähdenlentoja kappaleeseen? Esitetty 1984 Raimo Pihlajamaan 50 vuotisjuhlakonsertissa

Kysytty

Onko nuottia olemassa Tähdenlentoja kappaleeseen?
Esitetty 1984 Raimo Pihlajamaan 50 vuotisjuhlakonsertissa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katsoin Pihlajamaan juhlakonsertin videolta, ja siinä kappale on nimetty "Tähden lentoja" (jenkalta kuulostaa). Kysy kirjastonhoitaja-palvelussa on aiemmin (2021) kysytty nuottia Toivo Kärjen kappaleeseen "Tähdenlento" (esittäjinä mm. Henry Theel ja Rauli Padding-Somerjoki). Tämäkin on jenkka ja se löytyy nuotista Toivesävelmiä, osa 1 (Fazerin musiikkikauppa, 1949). Minun korviini Pihlajamaan juhlakonsertin jenkka ei ole sama sävelmä, eikä siihen löydy nuottia.