Onko netissä joku paikka mistä voi imuroida omalle koneelle jonkun näköisen maapallon mistä löytää tietoja esim. hongkongista ja sen sijainnin.

Kysytty

Onko netissä joku paikka mistä voi imuroida omalle koneelle jonkun näköisen maapallon mistä löytää tietoja esim. hongkongista ja sen sijainnin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty
1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

olen sitä mieltä että tämä on aivan mahtavaa. jatkakaa samaan malliin. hyvä hyvä. jeejee. hurraaaaa.