Onko Mörköooppera Lasten Cd levyllä yhtään kappaletta jossa soisi saksofoni?

Kysytty

Onko
Mörköooppera
Lasten Cd levyllä yhtään kappaletta jossa soisi
saksofoni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marjatta Pokelan säveltämä Mörköooppera ja sen jatko-osa Mörkö se lähti laivaan on julkaistu LP-levyinä vuosina 1980 ja 1985. CD-muodossa näistä on julkaistu kokoelma Mörköooppera 1 & 2. Tekijätietojen mukaan ensimmäisen LP:n kappaleilla soittaa saksofonia Pentti Lahti ja toisen Teemu Salminen. CD-kokoelmalle päätyneistä kappaleista ainakin "Eduskuntatalolla" ja "Kokkilaululla" kuullaan saksofonia.