Onko mitään tutkimusta kuinka paljon asunnottomia naisia on pakotettu rikollisuuteen yhteisasuntoloihin jouduttuaan?

Kysytty

Onko mitään tutkimusta kuinka paljon asunnottomia naisia on pakotettu rikollisuuteen yhteisasuntoloihin jouduttuaan?

Vastaus

Vastattu

Yleisistä kirjastoista ei löytynyt, myöskään Tilastokirjastosta ei, mutta sieltä ehdotettiin Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutin puoleen kääntymistä, https://www.helsinki.fi/fi/kriminologian-ja-oikeuspolitiikan-instituutti. Julkaisuista etsimällä en löytänyt tällaista, mutta insituutissa voitaisiin osata sanoa tarkemmin, onko tämän kaltaista tutkimusta lainkaan tehty tai tekeillä.