Onko mitään kirjaa mistä löytäisi käy muumilaaksoon-laulun nuotit?

Kysytty

Onko mitään kirjaa mistä löytäisi käy muumilaaksoon-laulun nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pierre Kartnerin säveltämän laulun "Käy Muumilaaksoon" nuotit löytyvät näistä nuottijulkaisuista:

Lasten oma toivelaulukirja. F-Kustannus, 2007
Suuri toivelaulukirja : Lastenlauluja. Music Finland, 2000
Musiikin maailmaan : Lauluja ja runoja. Weilin+Göös, 1997
Muksuboksi : 40 suosituinta lastenlaulua Mörri-Möykystä Putte-Possuun. Music Finland, 1995
Sarmanto-Neuvonen, Eeva: Taikasoinnut. WSOY, 1995
Suuri toivelaulukirja. 10 . Suuri suomalainen kirjakerho, 1993
Lasten kultainen laulukirja. 1 .Fazer Musiikki, 1992

Nuottien saatavuus selviää Helmetistä:
http://www.helmet.fi