Onko mitää kirjoja suomenkielellä tai ruotsinkielellä leikkokukkien kasvattamisesta?

Kysytty

Onko mitää kirjoja suomenkielellä tai ruotsinkielellä leikkokukkien kasvattamisesta? Voi olla e-kirja tai tavallinen kirja.

Löysin vain nämä kirjat englanniksi:
https://www.slowflowergarden.fi/kukkakirjat/

Vastaus

Vastattu

Leikkokukkien kasvattamisesta on olemassa ainakin nämä kirjat:

Johansson, Jari: Joulupuut ja leikkohavut - viljely- ja kasvatusopas (1997)

Nyman, Irmelin: Leikkokasvit avomaalla - viljelyohjeita (2008) (myös ruotsiksi)

Särkkä, Liisa: Leikkoruusun viljelyn tehostaminen (2001)

Thorsrud, Aarne: Kukkien viljely lasin alla (1953)

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Wingård Cecilia
Blomster : Odla egna snittblommor (2020)

Malmsköld Rebecca - Eklund Staffan
Snittblommor från trädgården (2018)