Onko mistäänpäin Suomea mahdollista hankkia elokuvaa nimeltä The Wind That Shakes the Barley. Se esitettiin vastikään yle teemalla ensi kertaa Suomessa, ja en…

Kysytty

Onko mistäänpäin Suomea mahdollista hankkia elokuvaa nimeltä The Wind That Shakes the Barley. Se esitettiin vastikään yle teemalla ensi kertaa Suomessa, ja en koskaan ehtinyt katsoa sitä loppuun asti, joka harmittaa tällä hetkellä kovasti. Elokuvan päähenkilöä näyttelee Cillian Murphy ja ko. elokuva kertoo Irlannin vapaussodasta, tai jotain siihe liittyvää muistaakseni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi valitettavasti siltä, ettei tuota elokuvaa suomenkieliseltä nimeltään ”Vapauden hinta” ole ainakaan toistaiseksi julkaistu lainkaan suomalaisena julkaisuna. Siksi Suomen kirjastoista sitä ei ole saatavilla. Sopii toivoa, että elokuva tulisi jossakin vaiheessa myös suomalaisena DVD-julkaisuna.

Jos haluat tilata ulkomailta englanninkielisen version, ostopaikkoja löytää esimerkiksi Googlella käyttämällä hakusanoja ”Wind That Shakes the Barley” ja ”DVD”. Suomenkielisiä tekstejä ei tosin silloin saa.