Onko mistään suunnasta löydettävissä vanhoja ylioppilas-kuunteluharjoituksia tai niiden tekstejä esim vuodelta 1985?

Kysytty

Hei,
onko mistään suunnasta löydettävissä vanhoja ylioppilas-kuunteluharjoituksia tai niiden tekstejä esim vuodelta 1985?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kokoelmasta löytyy vain vuodelta 1985 vain ylioppilasaineita ja reaalikoetehtävät. Kansalliskirjaston Fennica-kokoelmassa on kuuntelukokeita, mutta luettelosta en löytänyt vuoden 1985 tehtäviä. Niitä kannattaa kuitenkin kysyä Kansalliskirjaston neuvonnasta. Ylioppilaslautakunta säilyttää vanhat kokeetlautakunta@ylioppilastutkinto.fi.

0 ääntä

Kommentit

Kysyttiinkö aitojen yo-tutkintojen aineistoja vai sellaisia joiden avulla lukiolaiset harjoittelivat tutkintoon valmistautuessaan?