Onko mistään kirjastosta saatavissa lainaan Matti Pohjolan kirjoittamaa kirjaa Paperitiikeri? Helmetin valikoimista en sitä löytänyt tai sitten en osannut…

Kysytty

Onko mistään kirjastosta saatavissa lainaan Matti Pohjolan kirjoittamaa kirjaa Paperitiikeri? Helmetin valikoimista en sitä löytänyt tai sitten en osannut etsiä.

Sain vinkeän vinkin tuosta kirjasta ja tiedän ainoastaan, että se käsittelee jollain tapaa suomalaisia tiedotusvälineitä. Kerään tuosta aiheesta lähdemateriaalia mahdollista sosiaalisen median (SM) uutta artikkelia varten.

Joten otan kiitollisuudella vastaan myös muita vinkkejänne lainauskatveeseen jääneistä kirjoista, jotka käsittelevät eri kanteilta suomalaisia tiedotusvälineitä.

Tässä listausta jo läpikäymistäni kirjoista aiheen tiimoilta:
http://suomi2017.wordpress.com/2010/09/21/hei-paatoimittajat-keta-kanna…

Kohteliaimmin tiedusteluterveisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matti A. Pohjolalta löytyy kirja Paperitiikerin hampaissa vuodelta 1983. Kirja löytyy Pasilan varastosta ja on sieltä tilattavissa mihin tahansa pääkaupunkiseudun kirjastoista.

Suomalaisesta journalisimista ovat kirjoittaneet esim. Unto Hämäläinen, Risto Uimonen, Erkka Lehtola, Ville Pernaa ja Turo Uskali. Heidän kirjojaan on saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoista ja kirjojen saatavuustiedot voi tarkistaa osoitteessa
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/a?SEARCH=uimonen+risto&searchscope=9