Onko mistään Helsingin seudun kirjastoista saatavilla seuraavia kirjoja? en ainakaan löytänyt, onkohan mahdollisesti hankittavien listalla? - Kuljetukset ja…

Kysytty

Onko mistään Helsingin seudun kirjastoista saatavilla seuraavia kirjoja? en ainakaan löytänyt, onkohan mahdollisesti hankittavien listalla?
- Kuljetukset ja varastointi (karhunen, pouri, Suomen logistiikkayhdistys 2004)
- Toimiva pakkaus / Toimittajat Terhen Järvi-Kääriäinen, Margareetta Ollila (2007)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjat eivät kuulu Helmet-kirjastojen kokoelmiin, eivätkä ne ole tällä hetkellä hankittavien listalla.
Frank-monihausta voi selvittää kirjojen saatavuutta muiden kirjastojen kokoelmista. Pääkaupunkiseudun ammattikorkeakoulukirjastoista kirja Kuljetukset ja varastointi löytyy EVTEKin kirjastosta Leppävaarasta ja Laurea-kirjastosta Leppävaarasta. Kirja Toimiva pakkaus on EVTEKin Leppävaaran kirjaston hankintalistalla.

Frank-monihaku http://monihaku.kirjastot.fi/