Onko missään Vantaan kirjastossa elokuvaa "Kaivo", joka on valmistunut vuonna 1992. Ohjaaja on Laiho Pekka tai Lehto Pekka. Tai siihen viittaavia kirjoja yms?

Kysytty

Onko missään Vantaan kirjastossa elokuvaa "Kaivo", joka on valmistunut vuonna 1992. Ohjaaja on Laiho Pekka tai Lehto Pekka. Tai siihen viittaavia kirjoja yms?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä Pekka Lehdon elokuvaa "Kaivo" ei löydy lainattavaksi mistään. Se on kyllä ollut aikanaan myynnissä videomuodossa.

Suomen kansallisfilmografiassa (osa 11) on elokuvan kattava esittely sekä runsaasti viitteitä lehdissä julkaistuihin artikkeleihin.