Onko missään Vaasan kirjastoista soittohuonetta, jossa olisi (sähkö)piano? Kajaanin kaupunginkirjastosta tällainen huone löytyy, joten pohdin, onko Vaasassa…

Kysytty

Onko missään Vaasan kirjastoista soittohuonetta, jossa olisi (sähkö)piano? Kajaanin kaupunginkirjastosta tällainen huone löytyy, joten pohdin, onko Vaasassa vastaavaa. Huone olisi hyödyllinen mm. vieraalta paikkakunnalta tulevalle pianonsoittoa harrastavalle opiskelijalle, kuten itselleni, ja toki myös kaikille soittamisesta kiinnostuneille.
nimim. soittamista ikävöivä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kirjastoissa ei ole tarjolla tällaista palvelua, valitettavasti. Toivottavasti löydät jonkun muun paikan, missä pääset soittamaan!