Onko missään Mikkelissä, Pieksemäellä tai jossain täällä Haukivuoren lähellä kokkilukioita? Haluaisin nimittäin opiskella kokiksi.

Kysytty

Onko missään Mikkelissä, Pieksemäellä tai jossain täällä Haukivuoren lähellä kokkilukioita? Haluaisin nimittäin opiskella kokiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikkelin tai Pieksämäen seudulla ei ole varsinaisia kokkilukioita. Mahdollisuus on suorittaa ns. kaksoistutkinto, jossa on opintoja sekä lukiosta että ammattiopistosta