Onko missään kirjastossa kirjaa Robert Reamesin "Make your own metabolism"

Kysytty

Onko missään kirjastossa kirjaa Robert Reamesin "Make your own metabolism"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet kirjaa "Make over your metabolism". Suomesta sitä ei löydy maakuntakirjastoista eikä tieteellisten kirjastojen yhteistietokannasta. Englantilaisella kirjakaupallamme sitä näyttäisi olevan. Tilaamme Lahden kirjastoon yhden kappaleen. Lastu-tietokannasta voit seurata sen saapumista, aikaa voi mennä viikkoja.