Onko missään Helsingin kirjastossa isoa skanneria? Haluaisin skannata jopa 50x65 cm arkkeja, mutta A3 kokoisesta skanneristakin olisi jo apua. Jos sellainen…

Kysytty

Hei! Onko missään Helsingin kirjastossa isoa skanneria? Haluaisin skannata jopa 50x65 cm arkkeja, mutta A3 kokoisesta skanneristakin olisi jo apua. Jos sellainen löytyisi Malmin tai keskustan lähistöltä niin sitäkin parempi :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto 10:ssä on kopiokoneeseen yhdistetty skanneri, jolla voi skannata A3-kokoisia arkkeja. Mukaan tarvitset oman muistitikun. A3-arkkeja suurempia papereita ei Helsingin kirjastoissa voi skannata.

Kirjasto 10: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjasto_10