Onko minun mahdollista saada suomenkielisenä versiona Kalmanin Mustalaisruhtinattaresta Sylvan ja Edwinin duetto-osuuden ("Lempiä voi monta kertaa, rakastaa…

Kysytty

Onko minun mahdollista saada suomenkielisenä versiona Kalmanin Mustalaisruhtinattaresta Sylvan ja Edwinin duetto-osuuden ("Lempiä voi monta kertaa, rakastaa....") pianopartituuri?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale tunnetaan sekä nimellä Lempiä voi monta kertaa että Rakastaa voi monta kertaa. Suomenkieliset sanat ja nuotit tähän kappaleeseen löytyvät ainakin näistä kirjoista: Suuri toivelaulukirja 5 (nuottikirjoitus, soitinnus: kosketinsoitin, sointumerkit) ja Kultainen laulukirja: 400 suosikkilaulua (nuottikirjoitus, soitinnus: kosketinsoitin, sointumerkit). Varsinaista partituuria näissä ei kuitenkaan ole. Tiedot löytyvät Suomen kansallisdiskografia Violasta:

https://viola.linneanet.fi/vwebv/search?searchArg=kalman%20and%20%22monta%20kertaa%22&searchCode=CMD&setLimit=1&searchType=1&recCount=20&setLimit=3&filter=Y