Onko Melartinin laulukirjassa olevan laulun Kotia kohti kirjoittanut Hilja Haahti

Kysytty

onko Melartinin laulukirjassa olevan laulun Kotia kohti kirjoittanut Hilja Haahti

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erkki Melartinin Nuorten laulukirjassa III, op134B, olevan laulun Kotia kohti sanat on kirjoittanut Hilja Haahti. Laulu alkaa: "Vain kaukaa, kaukaa viittoen kotimme harja hohtaa..."