Onko mahdollista saada Vaasan kirjastoon alla esitetty teos tai kaukolainaksi. Toivon kirjastokappaletta Vaasaan. Alakurtti - sotilaskaupunki saksalais…

Kysytty

Onko mahdollista saada Vaasan kirjastoon alla esitetty teos tai kaukolainaksi. Toivon kirjastokappaletta Vaasaan.

Alakurtti - sotilaskaupunki saksalais-venäläisessä ruletissa
Kirja
Koliseva, Ensio , kirjoittaja
Mandat kustannus [2022]
Näytä muut versiot (2)
Genre muistelmat

Muut nimekkeet Alakurtti-sotilaskaupunki
Sotilaskaupunki saksalais-venäläisessä ruletissa
Ulkoasu 383 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Kieli suomi
Alkuteoksen kieli suomi
Julkaisija [Hämeenlinna] : Mandat kustannus [2022]
Luokitus udkf 929 Koliseva
Talonrakennus (udkf 69)
Tekniikan, tuotantoelämän, kaupan ja talouselämän edustajat (ykl 99.16)
ykl 66.309

Aiheet Koliseva, Ensio.
1990-luku
rakennusvienti
projektivienti

Vastaus

Vastattu

Sinun kannattaa ottaa yhteys Vaasan kirjastoon tässä tapauksessa. He päättävät voivatko hankkia ko. kirjan kirjastoonsa tai kaukolainaavat sen eduskunnan kirjastosta.