Onko mahdollista saada kielikursseja CD-tallenteina? Ja mistä pääkaupunkiseudu kirjastoista ensisijaisesti? Ruotsin kielen kurssi kiinnostaisi. Onko…

Kysytty

Onko mahdollista saada kielikursseja CD-tallenteina? Ja mistä pääkaupunkiseudu
kirjastoista ensisijaisesti? Ruotsin kielen kurssi kiinnostaisi. Onko internetistä löydettävissä kielikurssimateriaalia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kielikursseja on saatavilla myös cd-romppuina pääkaupunkiseudun kirjastoista. Ruotsinkielen kursseja löytyy esimerkiksi :Interaktiv svenska -språkundervisning med multimedia 1 (löytyy mm. Itäkeskuksen kirjastosta). Lär dig svenska -cdrom-versiona löytyy myös Itäkeskuksen kirjastosta. Voit myös itse hakea kielikursseja pääkaupunkiseudun kirjastojen Plussa- tietokannasta osoitteesta http://www.libplussa.fi