Onko mahdollista saada etälainaa Töölön kirjaston kautta? Kuulin luokkakaveriltani että näin voi tehdä ja hän oli saanut kirjat Hämeenlinnasta etälainalla…

Kysytty

Hei!
Onko mahdollista saada etälainaa Töölön kirjaston kautta? Kuulin luokkakaveriltani että näin voi tehdä ja hän oli saanut kirjat Hämeenlinnasta etälainalla.
Kirjat jotka tarvitsisin ovat seuraavat:
1. O´Toole & Mikolaitis: Corporate event project management
2. Sonder: Event entertainment and production
3. Kirjailija???: Event risk management and safety

Kiitän vastauksesta ja avustanne!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On mahdollista. Voit täyttää kaukopalvelulomakkeen täällä: http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp

Voit toki tehdä tilaukset myös Töölön kirjastossa kirjastonhoitajan kanssa. Ja aina voit valita kaukolainojen noutopaikaksi haluamasi kirjaston. Kaukopalvelumaksut ovat Suomessa ja Pohjoismaissa 4 €/teos ja muualta Euroopasta 25€/teos.