Onko mahdollista lainata kaukolainana kirjaa, joka löytyy Konneveden pääkirjastosta (finna.tieto)?

Kysytty

Onko mahdollista lainata kaukolainana kirjaa, joka löytyy Konneveden pääkirjastosta (finna.tieto)?

Vastaus

Vastattu

Teos voidaan tilata Helmet-kirjastojen kautta kaukolainaan, mikäli sitä ei ole saatavissa jostakin pääkaupunkiseudun tieteellisestä kirjastosta tai erikoiskirjastosta.

Voit tehdä kaukopalvelupyynnön kaukopalvelulomakkeella tai kirjastossa. Pyyntö edellyttää, että Helmet-korttisi on voimassa ja sinulla on lainausoikeus.

Kaukopalvelu on maksullista, tarkemmat tiedot ks. Kaukopalvelumaksut.

Lisää kaukopalvelusta voit lukea alla olevasta linkistä.

https://helmet.finna.fi/Content/kaukopalvelu