Onko mahdollista lainaa videopelejä omalle konsolille vai ovatko kirjaston videopelit tarkoitettu ainoastaan kirjastojen omille konsoleille?

Kysytty

Onko mahdollista lainaa videopelejä omalle konsolille vai ovatko kirjaston videopelit tarkoitettu ainoastaan kirjastojen omille konsoleille?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoissa on lainattavia konsolipelejä, joita voi käyttää omilla laitteilla. Kysy pelejä lähimmästä kirjastostasi tai voit etsiä pelejä Helmet-verkkokirjastosta hakusanalla "konsolipelit" ja käyttämällä rajausta "konsolipelit".

Tästä linkistä pääset myös hakutuloksiin: https://bit.ly/3gjQ02V.