Onko mahdollista etälainata teosta muun kaupungin/maakunnan kirjastosta kotikäyttöön? Kyseessä teos Juuret Vuonamonlahdella : Saastamoisten sukukirja

Kysytty

Hei,
Onko mahdollista etälainata teosta muun kaupungin/maakunnan kirjastosta kotikäyttöön?

Kyseessä teos Juuret Vuonamonlahdella : Saastamoisten sukukirja

Vastaus

Vastattu

Voit tilata kirjan kaukopalvelun kautta. Kaukolaina maksaa 4 €. Voit täyttää itse kaukopalvelupyynnön ja valita, mistä Helsingin kirjastosta haluat noutaa kirjan.  Pyyntö edellyttää, että Helmet-korttisi on voimassa ja sinulla on lainausoikeus. Saat kaukopalvelulomakkeen auki seuraavasta linkistä: Kaukopalvelupyyntö . Halutessasi voit tehdä kaukopalvelutilauksen myös kirjastossa. Jos kirjastokorttisi ei ole voimassa, sinun täytyy mennä kirjastoon ja hankkia ensin uusi kirjastokortti. Samalla kertaa voit tehdä myös kaukopalvelupyynnön.

Lisätietoja:
https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu