Onko "lumisen virran miehestä" julkaistu dvd:lle muuta kuin yksi kausi? En ainakaan löytänyt tietoa siitä.

Kysytty

Hei!
Onko "lumisen virran miehestä" julkaistu dvd:lle muuta kuin yksi kausi? En ainakaan löytänyt tietoa siitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

The Man From Snowy River (Lumisen virran mies) Season 2 ja Season 4 on ollut Amazonin mukaan myytävänä dvd:nä katselualueelle Region 4 eli Australia ja Etelä-Amerikka eikä nekään tällä hetkellä saatavilla. Australiassa on julkaistu sarjasta dvd:nä ainakin neljä kautta. Ei siis katselumahdollisuutta Suomessa.