Onko Loral Langemeierin The Millionaire Maker kirjoja käännetty suomeksi? Onko niitä saataville suomeksi tai englanniksi jostain kirjastosta. En millään löydä…

Kysytty

Hei!
Onko Loral Langemeierin The Millionaire Maker kirjoja käännetty suomeksi? Onko niitä saataville suomeksi tai englanniksi jostain kirjastosta. En millään löydä.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Loral Langemeierin kirjoja ei löydy Suomen yleisistä tai tieteellisistä kirjastoista millään kielellä.