Onko lauluun TANGO ILLALLA tehty nuottia? Taisto Tammi on laulanut. Kansalliskirjasto/arkisto näyttää että olisi nuotti. Onko muissa kirjastoissa? Saako…

Kysytty

Onko lauluun TANGO ILLALLA tehty nuottia?
Taisto Tammi on laulanut.
Kansalliskirjasto/arkisto näyttää että olisi nuotti.
Onko muissa kirjastoissa?
Saako kansalliskirjaston nuotista kopiota? Mitä maksaa?

Vastaus

Vastattu

"Tango illalla" kappaleen nuotti on vain Kansalliskirjaston kokoelmassa. Sitä ei voi saada kotilainaan. Nuotti on käytettävissä vain Kansalliskirjaston lukusalissa.