Onko Lappeenrannan maakuntakirjastossa mahdollista digitoida vanhoja videokamera nauhoituksia?

Kysytty

Onko Lappeenrannan maakuntakirjastossa mahdollista digitoida vanhoja videokamera nauhoituksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tervehdys,
kyllä VHS-nauhojen digitointi on mahdollista digipajassamme.
Digipajaan tulijoita pyydetään aluksi varaamaan aika opastukseen. Seuraava VHS-opastus on tiistaina 23.10.2012 klo 16-17.
Ajanvarauksia otetaan vastaan maakuntakirjaston neuvonnassa, p. 05 6162341 tai sähköpostitse kirjasto@lappeenranta.fi. Tervetuloa.