Onko Lahjoita lämpöä –kampanja Helsingin kirjastoissa käynnissä myös tänä vuonna? Eli voiko vielä sukkia ja lapasia kirjastoon. Tämä kysymys koskee siis…

Kysytty

Onko Lahjoita lämpöä –kampanja Helsingin kirjastoissa käynnissä myös tänä vuonna? Eli voiko vielä sukkia ja lapasia kirjastoon. Tämä kysymys koskee siis Helsinkiä.

Vastaus

Vastattu

Helsingin kaupunginkirjasto on myös tänä vuonna mukana A-klinikkasäätiön ja EHYT ry:n Lahjoita lämpöä -kampanjassa. Seuraavassa linkissä on listattu kaikki ne kirjastot, jonne käsineet ja sukat voi toimittaa:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lahjoita_lampoa_kampanja_Helsingin_kirja(216013)