Onko Lahdessa mahdollista saada informaatikon apua tiedonhaussa? Teen tutkimusta ja nyt olen jumissa oman hakuosaamiseni kanssa.

Kysytty

Onko Lahdessa mahdollista saada informaatikon apua tiedonhaussa? Teen tutkimusta ja nyt olen jumissa oman hakuosaamiseni kanssa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä se on mahdollista. Voit sopia ajankohdasta vaikkapa verkkolomakkeella, joka löytyy palvelua esittelevältä sivustolla
http://lastukirjastot.fi/default.aspx?id=101526 . Sopivaa ajankohtaa ja tiedonhaun aihepiiriä voi myös selvitellä puhelimitse pääkirjaston tietopalvelusta, puh. 03 812 5500. Tervetuloa!