Onko Lahden kirjastossa eKirjojen lukulaitteita asiakkaiden lainattavaksi ja onko niitä vapaana tällä hetkellä?

Kysytty

Onko Lahden kirjastossa eKirjojen lukulaitteita asiakkaiden lainattavaksi ja onko niitä vapaana tällä hetkellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kirjastossa ei ole tällä hetkellä lainattavia e-kirjojen lukulaitteita.