Onko kuunnelmasarja "Maata etsimässä (Follet)" lainattavissa vielä kasetilla tai CD:llä? Mistä muualta voisin kysyä asiaa, jos Turusta ei kuunnelmaa löydy?

Kysytty

Onko kuunnelmasarja "Maata etsimässä (Follet)" lainattavissa vielä kasetilla tai CD:llä? Mistä muualta voisin kysyä asiaa, jos Turusta ei kuunnelmaa löydy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa ei tosiaan ole kysymääsi äänikirjaa, sitä ei myöskään ole enää saatavana Ylen tallennemyynnistä. Sitä näyttää vielä olevan muutamissa maakuntakirjastoissa. Voit tehdä kaukolainatilauksen lähimmässä kirjastossa, tilaus maksaa Turussa neljä euroa.