Onko kukaan tehnyt kyläyhdistystoiminasta gradu työtä?

Kysytty

Onko kukaan tehnyt kyläyhdistystoiminasta gradu työtä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anteeksi, että vastaus tulee näin myöhään. Tietokannat eivät ole olleet käytössä, siitä viive. Varsinaista pro gradu -tutkimusta en löytänyt tietokannoista kyläyhdistystoiminnasta.

Tässä kuitenkin pari tutkimusta aiheeseen liittyen:

HYYRYLÄINEN, Torsti: Toiminnan aika ; tutkimus suomalaisesta kylätoiminnasta. Väitöskirja. Tampereen yliopisto, 1994. (Kuuluu Oulun yliopiston kirjaston kokoelmaan, molemmat kappaleet tällä hetkellä lainassa)

MÄENPÄÄ, Toivo: Toimintatutkimus paikallisyhteisön aktivoijana: asukkaiden osallistuminen päätöksentekoon. Suunnittelumaantieteen yhdistys, 1987. (Turun yliopisto). (Kuuluu Oulun yliopiston kokoelmaan, jossa tällä hetkellä paikalla.)

Tiedustelut Oulun yliopiston kirjasto puh. 5533501 tai 5533502