Onko kirjoitettu chick lit -kirjasarjaa, jonka miljöö olisi siirtolapuutarha?

Kysytty

Onko kirjoitettu chick lit -kirjasarjaa, jonka miljöö olisi siirtolapuutarha?

Vastaus

Vastattu

Varsinaista kirjasarjaa, jossa miljöönä olisi siirtolapuutarha, ei löytynyt. Sen sijaan on useita chick lit -teoksia, joissa puutarha ja puutarhanhoito ovat jollakin tapaa keskiössä:

Katie Ffjord: Salainen puutarha

Liina Putkonen: Varastettujen hetkien puutarha

Jenny Bayliss: Talvipuutarha

Nancy Thayer: Charlotten puutarha

Nora Robertsin teoksissa Musta ruusu, Punainen lilja ja Sininen daalia päähenkilö työskentelee puutarha-alalla.

1 ääntä

Kommentit

Jos englanti tai ruotsi käy, voisi ehdottaa näitä siirtolapuutarhasarjoja:
Cathy Bramley (Ivy Lane)
Åsa Liabäck (Ådala)
Annika Estassy