Onko kirjastosta lainattavissa ns. kymmensormi-järjestelmä-kurssia? Kirjaa, tietokone-ohjelmaa tms. joka auttaisi asiassa? Kiitos jo etukäteen!

Kysytty

Onko kirjastosta lainattavissa ns. kymmensormi-järjestelmä-kurssia? Kirjaa, tietokone-ohjelmaa tms. joka auttaisi asiassa?
Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Tule käymään Kemin kaupunginkirjastossa. Valikoimissamme on useita lainattavia kirjoja, joissa opetetaan kysyymääsi ns. kymmensormijärjestelmää. Esimerkiksi "Mäkinen, Anja Näppäilytaito ja tekstinkäsittely ISBN 951-97968-6-X (2003) ja Mäkinen, Anja Konekirjoitus ja tekstinkäsittely 1 ISBN 951-95954-5-7 (1992) käsittelevät asiaa. Muitakin oppaita löytyy.