Onko kirjastossanne sokeille tarkoitettuna äänikasettina Kari Hotakaisen Hukassa on hyvä paikka kirjaa?

Kysytty

Onko kirjastossanne sokeille tarkoitettuna äänikasettina Kari Hotakaisen Hukassa on hyvä paikka kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossamme ei valitettavasti ole Hotakaisen Hukassa on hyvä paikka teosta äänikirjana, vaan ainoastaan CD-levynä. Sen on säveltänyt Iiro Rantala ja sanoittanut Kari Hotakainen (1999). Äänikirjaa ei löytynyt myöskään muista maakuntakirjastoista.