Onko kirjastossanne Maleena sarjaan kuuluvia kirjoja? Esim. Maleenan kesä, Maleenan joulu ja sen sellaisia. Olisi hauska tietää. Hyvää syksyä ja kiitos…

Kysytty

Onko kirjastossanne Maleena sarjaan kuuluvia kirjoja? Esim. Maleenan kesä, Maleenan joulu ja sen sellaisia. Olisi hauska tietää. Hyvää syksyä ja kiitos toiminnasta. Se on pelannut hyvin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heinäveden kirjastosta löytyvät Marita Lindqvistin teokset: Maleena saa pikkuveljen, Maleena menee kouluun, Maleena yksitoistavuotias, Maleenan joulu ja Maleenan paras kesä.

Jos haluat tietää mitä kirjoja Heinäveden kirjaston kokoelmissa voin etsiä niitä kirjaston aineistotietokannasta:
osoitteessa: http://heinavesi.kirjas.to/ , valitse tiedonhaku.

Hyvää syksyn jatkoa myös sinulle!