Onko kirjastossa valmista materiaalia nuorille, jotka haluaisivat tutustua kirjastoon? Esim. Miten haetaan tietoa teoksesta?

Kysytty

Onko kirjastossa valmista materiaalia nuorille, jotka haluaisivat tutustua kirjastoon? Esim. Miten haetaan tietoa teoksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kaupunginkirjastolla ei ole mitään erityistä nuorille suunnattua valmista materiaalia. Koululuokille ja -ryhmille tarjotaan tiedonhaun opetusta kirjastoissa, ja lisäksi HelMet-verkkokirjastossa on ohje-osio, josta toivottavasti on apua. Tämän lisäksi kirjastohenkilökunnalta voi aina kysyä neuvoa ja saada opastusta kirjastonkäytössä.