Onko kirjastossa nuottia lauluun SUOMI ON HYVÄ MAA. Säveltänyt ja sanoittanut Urpo Jokinen. Kiitos.

Kysytty

Onko kirjastossa nuottia lauluun SUOMI ON HYVÄ MAA. Säveltänyt ja sanoittanut Urpo Jokinen. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Urpo Jokisen säveltämä ja sanoittama laulu "Suomi on hyvä maa" sisältyy nuottiin Sotaveteraanien perinnelaulut (Suomen Mieskuoroliitto, 2005). Nuotinnos on mieskuorolle.