Onko kirjastossa mahdollisuus harjoitella englannin kuunteluita ylioppilaskirjoituksia varten?

Kysytty

Onko kirjastossa mahdollisuus harjoitella englannin kuunteluita ylioppilaskirjoituksia varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Kirkkonummen kirjastoissa ei ole studion kaltaista rauhallista työskentelytilaa, jossa voit keskittyä kuuntelemaan nauhalta tulevaa kuullunymmärtämistehtävää. Sen sijaan ylioppilaskirjoitusten kuullunymmmärtämiseen liittyviä kasettipaketteja voit hakea Kirkkonummen kirjaston web-kirjastosta http://www.pegasos.kirjas.to/ hakusanoilla kielikurssit + englanti.