Onko kirjastossa Hesarin 1994 lehteä. Toivoisin löytäväni muistokirjoituksen George de Godzinskystä?

Kysytty

Onko kirjastossa Hesarin 1994 lehteä. Toivoisin löytäväni muistokirjoituksen George de Godzinskystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vesa Sirénin laatima George de Godzinkyn muistokirjoitus oli Helsingin Sanomissa 25.5.1994 sivulla 4.

Vanhat Helsingin Sanomat ovat luettavissa mikrofilmattuina Pasilan kirjastossa.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto

Voitte lukea kirjoituksen myös Helsingin Sanomien Aikakoneesta esimerkikiksi kirjaston asiakastietokoneella.