Onko kirjastolla vielä asiakastietokonetta, jossa on ns lerppuasema? Eli siis 5.25 tuuman disketin lukija. Entä korppuasema eli 3.5 tuuman disketin lukija?

Kysytty

Onko kirjastolla vielä asiakastietokonetta, jossa on ns lerppuasema?
Eli siis 5.25 tuuman disketin lukija.
Entä korppuasema eli 3.5 tuuman disketin lukija?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sellon kirjastossa on lainattavia USB:llä tietokoneeseen yhdistettäviä korppuasemia. Ne on tarkoitettu vain kirjastokäyttöön eikä niitä saa lainaksi kotiin.

Lerppuasemia ei Sellon kirjastossa ole, eikä ole muissakaan Espoon kirjastoissa, ei koneissa kiinteästi eikä ulkoisia, ei lainattavia eikä ei-lainattaviakaan.