Onko kirjastokäynneistä, lainauksista, varauksista yms toimenpiteistä olemassa maakuntakohtaista tai kuntakohtaista tilastotietoa

Kysytty

Hei,

onko kirjastokäynneistä, lainauksista, varauksista yms toimenpiteistä olemassa maakuntakohtaista tai kuntakohtaista tilastotietoa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot.fi sivustolla on kattavasti OPM:n keräämää tilastotietoa kirjastotoiminnasta. Tilastoja pääset tarkastelemaan osoitteessa
http://tilastot.kirjastot.fi/fi-FI/
Voit rajata ja hakea tilastotietoja useilla eri valintaperiaatteilla (vuosi, maakunta, kirjastotyyppi jne).