Onko kirjastoissa työskentely hankalaa? :) Meinaan, että onko vaikeaa löytää oikeaa paikkaa kirjalle jne? Olen ajatellut joskus kirjastoon töihin tulemista…

Kysytty

Onko kirjastoissa työskentely hankalaa? :)
Meinaan, että onko vaikeaa löytää oikeaa paikkaa kirjalle jne?
Olen ajatellut joskus kirjastoon töihin tulemista,mutta minua pelottaa, että jos laitankin kirjan väärään paikkaan...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos joskus tulet kirjastoon töihin, niin sinulle opetetaan miten kirjat on järjestetty. Ei tarvitse sen tähden olla huolissaan. Pienen harjoittelun jälkeen opit varmasti löytämään kirjojen oikeat paikat.