Onko kirjaa, jossa Jämsän kaupungista olisi vanhoja kuvia, esim. 60-90 luvuilta?

Kysytty

Hei,onko kirjaa, jossa Jämsän kaupungista olisi vanhoja kuvia, esim. 60-90 luvuilta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tein sinulle haun Keskikirjastojen verkkokirjastosta sanoilla Jämsä ja kuvateokset:

https://keski.finna.fi/Search/Results?hiddenFilters%5B%5D=building%3A0%…
Hakua on rajattu poistamalla Esko ja Martti Jämsän kirjoittamat kirjat.

Listan ensimmäisistä kirjoista löytyy varmaan parhaiten etsimiäsi kuvia. Korttikokoelma kertoo Jämsästä -kirjan valokuvat ovat vanhempia. Uusimmat ovat vuodelta 1959. Voit tutkia listan avulla tarkemmin kirjojen sisältöä ja varata kiinnostavimmat kirjat.