Onko Kelalla omaa palvelupuhelinnumeroa selkosuomeksi? mikä on numero jos sellainen on? esitteitä tiedän kyllä että on, mutta nyt haluan tietää onko myös…

Kysytty

onko Kelalla omaa palvelupuhelinnumeroa selkosuomeksi? mikä on numero jos sellainen on? esitteitä tiedän kyllä että on, mutta nyt haluan tietää onko myös palvelunumeroa että saa selkosuomeksi palvelua puhelimen välityksellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kelasta vastattiin, että selkokielistä puhelinpalvelua heillä ei ole, mutta, kannattaa soittaessaan sanoa, että tarvitsee selkokielisen vastauksen. Tällöin vastaaja voi muotoilla vastauksensa selkeään ja mahdollisimman helposti ymmärrettävään muotoon.