Onko kaupunginkirjaston kautta mahdollisuus saada lainaksi teosta: Lappeenrannan varuskuntahistoria? Tekijä Olli Immonen, julkaisuvuosi 1992

Kysytty

Onko kaupunginkirjaston kautta mahdollisuus saada lainaksi teosta:
Lappeenrannan varuskuntahistoria?
Tekijä Olli Immonen, julkaisuvuosi 1992

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Immosen teos Lappeenrannan varuskuntahistoria on saatavissa Töölön kirjastosta, (p. 310 85025) ja näyttäisi tällä hetkellä olevan siellä paikallakin. Voit tilasta sen em. puhelinnumerosta maksutta lähikirjastoosi pääkaupunkiseudulla.

Tietoja voit tarkistaa internetin kautta aineistotietokannastamme http://www.libplussa.fi