Onko Karjaan keskustassa toimivaa hotellia? Jos on, yhteystiedot kiitos. Jos ei ole, mikä hotelli alueella on kaikkein lähimpänä Karjaan keskustaa? Eli…

Kysytty

Onko Karjaan keskustassa toimivaa hotellia? Jos on, yhteystiedot kiitos. Jos ei ole, mikä hotelli alueella on kaikkein lähimpänä Karjaan keskustaa? Eli mahdollisimman lyhyen (kävelyy)matkan päässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteessa Nils Grabbegatan 6, 10300 Raseborg aivan rautatieaseman lähellä on hotelli Socis (Seurahuone), puhelin 019 230266, 050-569 4229, socis@2me.fi.