Onko Kari Tapion kappaleeseen Ainut maailmassa nuottia olemassa? Onko käännösiskelmä?

Kysytty

Onko Kari Tapion kappaleeseen Ainut maailmassa nuottia olemassa? Onko käännösiskelmä?

Vastaus

Vastattu

"Ainut maailmassa" on Jori Sivosen alkuperäissävellys, johon Raul Reiman on kirjoittanut sanat. Siitä ei ole julkaistu painettua nuottia, ainoastaan sanat kirjassa Toivelauluja 127.

Verkosta löytyy kappaleeseen jonkinlainen sointukarttta, mutta ei varsinaista nuottikuvaa.